Osama bin Laden, criminalul a ajuns martir
D-na Lavinia Maria Kandilci, este de parere ca Osama bin Laden nu este terorist ci mai degraba un martir al islamului.
Lavinia Maria Kandilci (cateva detalii luate de pe contul facebook)
facebook.com/RadioIslam.Lavinia
Studied at pedagogia
Lives in Istanbul, Turkey
Married
Knows Romanian, English, Français, Türkçe, Italian
From Bacau, Romania
Correspondent R a d i o I s l a m
tel…
Lavinia a luat atitudine contra operaţiunii desfăşurate de DIICOT şi SRI în data de 19 Aprilie 2011, postând pe contul personal facebook comentarii contra acestei acţiuni a DIICOT si SRI. Lavinina este foarte contrariată de faptul că organele statului au îndraznit să facă acest lucru, afirmând sus şi tare ca nu au nici un drept să percheziţioneze sediul fundaţiei şi domiciliul unora dintre membrii fundaţiei.
By: Lavinia Maria Kandilci (Monday at 10:41 / 01.05.2011)
La ilaha illa Allah
Seyh Osama Bin Laden
Allah says : [So do not become weak (against your enemy, nor be sad), and you will be superior (in victory) if you are indeed (true believers). If a wound (and killing) has touched you, be sure a similar wound (and killing) has touched the others. And so are the days (good and not so good), We give to men by turns, that Allâh may test those who believe, and that He may take Martyrs from among you]. (3:139-140-141)
Toma Sorin How do you know he is a martyr?
Toma Sorin How do you know that?
Because it’s on TV? Anyways my point is , don’t judge a person you never met, you might go astray
And as you say Allah knows best ( Dar de ce vorbim in engleza? ) :)))
Lumina Islamului ha, ha , ha…..asta voiam sa va intreb si eu
Lumina Islamului oricum, ce am vazut eu dimineata la tv erau doar multe vorbe goale si o gloata in extaz.Pe americani nu trebuie sa ii crezi niciodata pe cuvant….pana nu au dovezi clare nu ma incred in vorbele lor.
Lumina Islamului ultima stire………socanta:americanii i-ar fi aruncat trupul in mare…..astia chiar ne cred tampiti?
Toma Sorin :))) Ops l-am scapat din greseala
Toma Sorin Pe ce portal ai vazut asta?
Delia Stanescu draga sora Lavinia cred ca te-ai inselat cu martirul pe mine nu ma reprezinta unul care a omorat in masa oameni indiferent de religie si nationalitate eu nul consider un martir
Toma Sorin E pe CNN…intradevar ciudat Osama bin Laden has been buried at sea, with his body handled in the Islamic tradition, U.S. official tells CNN.
Ralu Presecan N-ar fi rau sa fie adevarat,omul asta nu a reprezentat Islamul si musulmanii adevarati,ci doar o minte bolnava,extremista.
Toma Sorin @Ralu Presecan, revin cu aceeasi intrebare, de unde stii tu asta?
Sabri Razin In italia la radio, zice ca e mort.
Ralu Presecan prin prisma actiunilor sale si ale adeptilor sai,cred ca s-a putut vedea destul de clar de-a lungul timpului.
Toma Sorin Ai fost cu ei cand au comis sau n-au comis acele actiuni?
Ideea mea este sa nu comentam despre un lucru de care nu suntem siguri, asa este mentionat in Sunnah si Allah stie cel mai bine
Ralu Presecan si langa Profetul Mohammad (saws) am fost?si pentru aia credem,nu?
Ralu Presecan sau acceptam doar ce ne convine si de restul ne indoim sau dam vina pe altii?:)l
Toma Sorin Despre Profetul Muhammad Sall Allahu Aleihi Wa Sallam am fost informati de catre Allah, in schimb despre Bin Laden nu stim decat de al TV
Lumina Islamului
daca privesti lucrurile cum le prezinta mass-media, ai perfecta dreptate….eu nu sunt deloc un simpatizant al sau, dar nu pot sa nu observ ca ffff lucruri in “mariajul” asta dintre el si ameriacani, nu se leaga. De fapt nici nu stim macar daca el nu este cumva doar un personaj fictiv (ma refer la activitatea lui, pt ca el si familia lui exista cu siguranta), un motiv inventat pt ca americanii sa isi faca mendrele in zona.
Ralu Presecan si de unde stii ca a fost asa?? nu ai fost acolo…in fine, cred ca discutia in directia asta nu-si are sensul, fiecare crede ce doreste.
Toma Sorin @Ralu Presecan
Pu ila indoiala veridicitatea Qurán-ului?
Lumina Islamului ai perfecta dreptate, nu stim nimic…..facem presupuneri, ceea ce nu e ok
Ralu Presecan Nu, d-le Toma, puneam doar problema in felul dumitale, ca sa vezi ca discutia nu-si are sensul
Toma Sorin :) Imi cer scuze, dar nu vreau decat sa iti atrag atentia, nu o lua in nume personal.
Ralu Presecan am inteles, nu e nicio problema
Lumina Islamului este oficial: l-au aruncat in mare!!! Eu unul NU CRED ASA CEVA!!!!!!
Ralu Presecan e, intr-adevar, foarte ciudat! S-au dat explicatii in legatura cu acest gest?
Lumina Islamului deocamdata nu….
Poarta Cunoasterii Islam As salam alaykom, alhamdullilah, e un pas inainte. Osama a fost un descreierat din cauza caruia atatia musulmani au fost ucisi dupa aceea. Pentru mine nici macar nu e musulman, un om care a facut aceste actiuni si a ucis oameni nevinovati nu poate reprezenta islamul. Bine ar fi sa ii fie starpite si ideile, sa nu exista alti extremisti cu minti bolnave.
Lumina Islamului asta e mai greu, poti omori omul, dar nu si ideile sale
Poarta Cunoasterii Islam - Allah stie daca Osama, sauditul, nu a facut jocurile Americii alaturi de Arabia Saudita. Wahhabitii raspandesc interpretari extremiste ale Coranului, baza ideologica ei au creat-o, Osama doar a pus in practica. Wahhabismul serveste interele politice ale Americii, tot ei i-au bagat pe americani pe teritoriul lor ca sa atace musulmanii. Timpul va arata cine cu cine joaca.
Lumina Islamului MINUNE!!!! Moartea lui Osama a consolidat bursele, a intarit dolarul, a scazut pretul petrolului, practic criza a disparut. Pana una, alta nu prea pot dovedi ca l-au omorat……..
Lumina Islamului cica “a fost ingropat in mare”…..ha, ha, ha, ha!!!!!
Toma Sorin @Poarta Cunoasterii Islam, tu esti constient ca vei fi intrebat despre toate afirmatiile tale la Judecata de Apoi? Esti atat de sigur de tot ceea ce spui?
Poarta Cunoasterii Islam
Sunt foarte sigur ca a fost un criminal, exista destule dovezi, rapsund pentru aceasta afirmatie. Cati musulmani nu au fost ucisi din cauza lui? Despre colaborarea cu Arabia Saudita si America am precizat ca e opinia mea si a multor altora, nu am dovezi. Indiferent de cine au fost cei care l-au sustinut e un criminal odios, a distrus imaginea islamului, a ucis nenumarati oameni nevinovati si trebuia sa fie ucis demult. Musulmanii ar fi trebuit sa il ucida nu americanii.
Poarta Cunoasterii Islam
Da, exista suficiente dovezi pentru a sti ca a fost un criminal odios, din cauza lui au fost omorati atatia musulmani. Despre sustinerea lui de catre America si Arabia Saudita ca toata lumea, avem indicii, dar nu dovezi, ipoteze, si am precizat aceasta. Cati oameni in Iraq au fost ucisi din cauza lui? Cati wahhabiti infectati de ideologia lui draceasca nu au venit in Iraq sa faca jihad impotriva shiitilor? Nu tot acolitii lui ucid copii si femei si barbati nevinovati in fiecare an la Karbala? Foarte ciudat, acum spuneti Allah stie mai bine cand toata lumea cunoaste dovezile ce ii demonstreaza vinovatia, dar Qaradawi a declarat ca Gaddafi poate fi ucis, asta dupa ce a plans la moartea lui Saddam. Oare aici Allah nu stie mai bine? Oara Gaddafi nu e un sfant pe langa Saddam? Oare Gaddafi nu e un sfant fata de Osama? Ce principii aplicati voi cand puneti deoparte fapte clare, statistici ale victimelor, ca sa salvati criminalii doar Allah stie…
Toma Sorin No Comment :)))
Poarta Cunoasterii Islam Ma bucur ca ati ales no comment. Din respect fata de sufletele musulmanilor ucisi de acesti acoliti ai lui Osama.
Ralu Presecan
Legat de posibilitatea ca fotografia sa fie o prelucrare in Photoshop…v-ati gandit ca poate, totusi, l-au capturat, dar nu ucis? Tocmai pentru ca detine multe informatii utile americanilor in lupta impotriva terorismului? De prins, l-au prins, cred, altfel nu se lansa un lider de talia lui Obama, in astfel de declaratii. Insa poate nu l-au omorat si de aici poza photoshopata si disparitia cadavrului in mare…Pe de alta parte ma gandesc, nu puteau prelucra poza intr-un mod mai profesionist??
Georgiana Kali cred k vor sa scape definitiv de personajul “osama“,s-ar fi plictisit si ei de atatea “cautari” asa ca l-au “omorat”, si l-au “inecat”. Gata,story ended…. nu dovezi,nu nimic… http://elmokhalestv.com/index/details/id/3158 .. google translate
Lumina Islamului poza prezentata de pakistanezi arata un osama mai tanar cu vreo 15-20 de ani…….nu isi dau deloc silinta, parca ar face tot posibilul ca lumea sa fie tot mai suspicioasa cu privire la tarasenia asta. Sclavii din media romaneasca nu isi pun nici o intrebare, au luat pozitia de drepti si comenteaza in directia indicata de stapani…..ha, ha, ha….haiosi!
Ralu Presecan ii statea bine in prima poza, oricum…
Ioana Nussa Osama “mort” => “atentate teroriste” => invadarea altor tari musulmane…. :-j
Cristina Emilia Stefan A distrus imaginea islamului…. Oare? De ce a inceput valul de convertiri la Islam dupa 9/11!
Lavinia Maria Kandilci Bingo sora masAllah!
Poarta Cunoasterii Islam Asta nu inseamna ca ce a facut el e corect sau islamic. Nu avem voie sa facem crime, sa ucidem oameni nevinovati ca sa aparem prin presa si unii sa se converteasca. Daca pui in balanta cati musulmani au fost ucisi si cati s-au convertit iesim in pierdere. Sa nu uitam ca in Coran se spune ca acela care a ucis un suflet nevinovat a ucis intreaga omenire. Nu are scuza, oare ce e cu voi de aparati un criminal?
Cristina Emilia Stefan Da, de accord islamic, dar suntem prea mici sa stim ce se afla dincolo de sticla TV.
Poarta Cunoasterii Islam Chiar si asa, faptele vorbesc. Daca a colaborat sau nu cu americanii, daca a crezut in mod gresit in ideologia sa pervertita, dar credea ca face bine, Allah stie. ce stim noi e ca a ucis oameni nevinovati si a raspandit idei vatamatoare in randul musulmanilor iar din cauza sa si musulmanii care l-au condamnat au ajuns sa fie persecutati sau ucisi.
Ioana Nussa nu sunt pro Osama, insa pt cei morti nevinovati in Iraq si Afganistan cine va fi impuscat?
Poarta Cunoasterii Islam Important e sa nu lasam ca aceste idei sa se raspandeasca si sa nu ii sustinem. Aveti dreptate ca uciderea lui Osama nu rezolva problema terorismului dar macar noi sa nu ii lasam pe cei ignoranti sa cada in plasa lor.
Lavinia Maria Kandilci Americii si israilului ce nume ii asemuirscti?
Poarta Cunoasterii Islam Guvernele gresesc, dar oamenii simpli care nu sustin aceasta politica, nu.
Lavinia Maria Kandilci mm deci Bin Laden daca avea o tara era justificat pentru ceea ce face… adica America si Israil ca omoara in fiecare zi zeci de oamneni se justifica ca sunt tari guverne cum vrei sa le numesti.
Poarta Cunoasterii Islam Nu ii bagati pe toti in aceeasi oala doar din ura. Nu asta ne-a invatat islamul. Criminalul e criminal fie ca e musulman sau de alta religie. Trebuie sa recunoastem adevarul cand fratele nostru greseste, asta ne invata islamul.
Poarta Cunoasterii Islam
Daca unii fac crime asta inseamna ca criminalii nostri sunt curati? De unde logica asta? Noi trebuie sa respectam islamul, nu sa facem ce fac altii. In America exista musulmani buni, exista crestini care sunt impotriva guvernului, asta e suficient ca sa nu iti permita sa ucizi orice civil din acea tara. Criminalii sunt la acelasi nivel, indiferent daca sunt musulmani sau de alta religie. Criminali cei care iau decizii politice prin care sunt omorati oameni nevinovati, criminal cei care urmeaza invataturile neislamice ale lui Osama.
Poarta Cunoasterii Islam Dar tu, sora, cum il poti scoate pe Osama martir? Nu ti-e teama de Allah?
Lavinia Maria Kandilci Asta ca NUMAI de ALLAH imi este teama alhamdullilah. In razboi nu poti omora 100% numai dusmani cum asta s-a vazut in istorie. Fiecare avem greselile noastre si fiecare isi trage greaseala sa.
Lavinia Maria Kandilci Allahu Alem insaALlah pentru fiecare decedat daca el a avut intentie buna va fi martir si daca a luptat numai pentru rasplata Lui Allah.
Lumina Islamului Val de convertiri dupa 11 septembrie 2001? nu cunosc niciun musulman convertit din admiratie fata de osama. Sigur, asta nu inseamna ca nu exista……dar o convertire facuta ca un exercitiu de admiratie fata de Osama, imi pare infantila si lipsita de substanta.Daca si dupa convertire a ramas cu aceeasi motivatie, ma tem ca nu a inteles mare lucru din profunzimea islamului.
Raspuns Islamului Nu este de mirare ca atunci cand mass media prezinta islamul, il prezinta ca o religie a violentei si a terorii. Se vede clar din sprijinul acordat de anumite persoane aici. Tot respectul pentru cei care condamna si se distanteaza clar de aceste acte contra umanitatii.
Poarta Cunoasterii Islam
Sora Lavinia, daca razboiul e drept de la inceput si se petrec accidente Allah stie daca pot fi scuzabile. Dar sa nu uitam ca Osama purta un razboi gresit, cu civilii, nu cu guvernele. De ce n-a stat in tara sa, Arabia Saudita, sa o apere de americani? De ce sauditii au bagat prin fatwa lui Bin Baz americanii pe teritoriul lor ca sa lupte impotriva altor musulmani? De ce Osama nu a luat atitudine fata de ce faceau invatatorii si fratii lui sauditi de bunavoie, nu sa se duca in tara altora sa ucida civili care nu aveau nici o legatura cu conflictul. Nu vezi ca e cam multa ipocrizie la mijloc? Cum poate fi acesta un razboi drept ca sa putem spera ca s-ar ascunde vreun martir printre ei? Totul e gresit de la baze.
Lavinia Maria Kandilci Jihad este peste tot asa cum e si Islamul nu conteaza din ce tara provii. Un palestinian poate sa se lupte in Afganistan sau un Cecen poate sa lupte in Palestina,etc.
Poarta Cunoasterii Islam
Aici e vorba de legitimitatea jihadului. Un grup de musulmani care ucid civili doar pentru ca sunt americani nu inseamna ca fac jihad. Jihad se face cu consensul comunitatii islamice si al invatatilor. Osama nu are pregatire islamica, nu e sheikh, e un descreierat care foarte posibil a facut in mod constient jocurile americanilor si ale Israelului. Nu ti se pare ipocrizie ca in tara sa guvernul danseaza si se pupa si ciocneste pahare de vin cu Bush si reprezentantii SUA iar Osama ataca civili?
Lavinia Maria Kandilci el nu a atacat Vaticanul sau Ierusalimul ci a atacat Banca Nationala unde lucrau cei ce erau constienti pentru ce lucreaza. Era centrul finantarii Americii si nu numai. Centrul vinantarii armatei si a toate gruparilor inventate de Bush si toti ai lui. De asta a ales acel loc pentru ca nu a vrut sa omoare omeni nevinovati ce vin la rugaciune sau oameni din parcuri etc.
Poarta Cunoasterii Islam Sora, esti de acord cu ce ai afirmat mai sus, ca e permis sa ucizi oameni din Banca Nationala? Aveti revelatii ca acei oameni stiau pentru ce lucrau?
Samira Mestour - mohammad rasoul lah
Delia Stanescu
iar ma vad nevoita sa te contrazic sora Lavinia acolo inauntrul acelor centre se afla o moschee micuta pentru ca nu lucrau acolo numai crestini de exemplu lucrau si musulmani care au murit la fel ca toti ceilalti nu are nici o justificare asa zisul tau jihad , a omora oameni neinarmati de dragul de a face crime nu este jihad din cauza lui acum se sufera in islam si se sufera mult cum am mai spus pe mine nu ma reprezinta in islam nici o persoana care face crime in numele jihadului bunul Allah nea spus cum sa ne comportam inclusiv cu animalele asa ca ….
Cristina Emilia Stefan
@Lumina Islamului...nu e islamic sa te convertesti doar din admiratie pentru cineva…nimeni nu a declarat ca sa convertit la Islam de dragul lui Osama...dar acest “9/11″ a devenit foarte popular…si lumea a inceput sa rasfoiasca cartiile islamice.….sursa: propria experienta…si daca cauti povesti de convertire de Islam pe net “9/11″ se regaseste si in unele povesti…..=> http://www . sultan . org/articles/convert.html
Ioana Nussa
Islamul nu permite uciderea de oameni nevinovati, nu ai voie sa ataci decat persoana/persoanele care te ataca si in acelasi timp nu ai voie sa ataci persoane neinarmate ca si tine…din acest punct de vedere islamul este foarte drept si indeamna spre pace, cei ce omoara oameni nevinovati nu au nici un fel de scuza, asta incluzand atacurile teroriste, razboaiele din Iraq, Afghanistan etc. Cei ce folosesc Quran-ul ca argument pt actiunile lor ori au creierul spalat, ori nu au frica de Allah…nici SUA nu au nici o scuza pt ceea ce au facut in Iraq si Afghanistan, atatia oameni nevinovati omorati, dar deja interesele SUA in Orient sunt prea bine cunoscute..
Delia Stanescu asa este Allahu akbar bunul Allah sa te calauzeasca
Marcris Mariah Stuparu BINE CA A MURIT!
Bustiuc Maer Constantin sallam waleicum fratilor cu adevarat singurul om care nu a avut frica de Kafar. printre putiini oameni care nu sa aliat cu dusmanii Lui Allah. asa ar trebui sa fim toti. temeti-va de Allah fratilor!!!!!! nu va temeti de oameni, Cei ce se tem de oameni sunt Necredinciosii, offff pe ce pret vindeti voi cuvintele din Coran??
Raspuns Islamului “I welcomed [bin Laden’s] death with great satisfaction,” President Abdullah Gül told journalists in Ankara - The government in the Gaza Strip, Ismail Haniya, condemned the killing. - Turcia sustine Hamasul, Hamasul condamna acest act. Pentru Turcia, PKK este o organizatie terorista si prin urmare trebuie exterminata. — @ D-na. Lavinia Maria Kandilci puteti formula o definitie a terorismului?
Lavinia Maria Kandilci nu ai dex-ul la tine Raspuns islamului?
Delia Stanescu
hei trezeste-te nu dormi cand scri tu ce faci il ridici in slavi pe un criminal care a omorat in masa indiferent de religie sau natiune te crezi in timpul profetului nostru cand era nevoit sa faca razboi cu kafir ce tot cataloghezi persoanele care nu sant de acord cu crimele nu sant si nu voi fi de acord cu cei care omoara in numele lui Allah si de oamenii nu ma tem in nici un caz si daca nu sti acest om a trait bine la inceput in america si dupa aceea sa intors impotriva lor .
Bustiuc Maer Constantin
fratilor cind osama bin laden a murit cine a sarit in sus de bucurie?? ce clasa de oameni erau aceea?? asa va dati singuri seama. haideti sa ne aducem aminte de 11 septembrie cind in ziua aceea din 3420 de iudei nici unul nu a fost la munca. Oare cum asa coincidenta?? este adevarat ca osama bin laden a omorat oameni, sa citim in Coran ce ne porunceste Allah cind cineva intra in tara noastra. fratilor cind vreodata cei din mass media a spus adevarul ca sa il mai spuna si sa il recunoasca si acum?? un cuvant va dau din Coran, Aceia dintre voi ce ii veti lua ca aliati pe iudei si pe crestini sunt asemenea lor. ramane la aprecierea voastra fratilor.sallam waleicum
Delia Stanescu nimeni din toata aceasta lista nu a spus ca se aliaza cu crestini sau evrei dar nici sa fim de acord cu crimele in numele lui Allah nu o fac pentru ca bunul Allah nu ne indeamna la crime confunzi mult si tu daca esti entuzismat pentru islam cum iti permiti sa judeci oameni doar ca nu sant de acord cu ceea ce vrei tu oare crezi ca nu este cine sa ne judece ?
Raspuns Islamului @ Lavinia Maira - il am, chiar aici: http://dexonline.ro/definitie/terorism si conform dex-ului Osama Bin Laden este terorist. Chiar si Abdulah Gul, Hamid Karzai sunt de aceiasi parere.
Bustiuc Maer Constantin
haideti sa ne testam intre noi fratilor….. care dintre noi cind il paste un necaz mare ii este frica sa faca o denuntie sau ii este frica sa, se gandeasca macar sa intre in tr-o sala de judecata?? care, citi??? fratilor in Coran avem dovada Ma-ida 44/45 aceia ce judeca dupa legile oamenilor sunt necredinciosii. offf citi dintre noi iau aminte de ce scrie in versetele acestea?? offf ce ne Porunceste Allah Preainaltul?? ce intelegeti din versetul acesta .. Iar aceia care nu judeca dupa ceea ce a pogorat Allah, aceia sunt necredinciosi.
Bustiuc Maer Constantin fratilor nu va luati ce va convine din Coran caci astfel sunteti ca cei cu boala in inimi. ma bucur sa vad ca sunt oameni care nu le este frica sa puna o poza cu osama bin laden, ba chiar se mandreste.
Raspuns Islamului 5 evrei morti - Non-American casualties on 9/11 - http://en.wikipedia.org/wiki/Casualties_of_the_September_11_attacks#Non-American_casualties
Bustiuc Maer Constantin - Allah stie ce este in sufletul fiecaruia. fratilor intrebati pe cei invatati…… m a pot duce intr-o sala de judecata?? si veti afla cu stupoare ca din 5 persoane, 4 va va raspunde ca da, te poti duce. offf cititi surath Ma.Ida versetele 44 si 45. sallam waleicum fratilor
Lavinia Maria Kandilci uite ca eu nu sunt de aceiasi parere.cu afirmatia despre terorism: pe 7 octombrie 2001 Osama afirma :” jur pe numele Lui Allah ca pana ce America, tot vestul si ateistii inarmati nu se vor retrage din pamanturile nostre si pana cand Filistin(palestina) nu va fi in siguranta , nici ei nu vor avea pic de siguranta.
Lavinia Maria Kandilci - Allahu Akber
Raspuns Islamului @ Lavinia Maria - din cate stiu, in Turcia, trupele NATO sunt prezente ca aliati si nu ca ocupanti. In Afganistan, armata turca este parte a fortelor NATO, forte care sunt acceptate de Hamid Karzai. In Arabia Saudita ‘the great Satan’ are acceptul regelui saudit. Si ca si tine, si ei spun Allahu Akber
Lavinia Maria Kandilci
Discursurile facute de Osama au facut ca USAsi Israil sa nu mai aiba pic de somn: septembrie 2001 ” Eu chiar daca nu o sa mai fiu Juhad tot o sa continue” noembrie 2001 : USA este un Munafik cu doua fete care vrea sa ne rezolve problemele. Mai 2002 : ” Razboiul este intre noi si evrei. Orice tara care va fi langa evrei nu va face altceva decat sa mareasca ura nostra.” April 2004: Tarile din Europa ce promit solemn ca nu vor mai afecta comunitatile musulmane le promit ca vor fi in siguranta si ca nu ne vom atinge de ele.” e o lista lunga insa am tradus cateva insaAllah.
Raspuns Islamului
Islamic Fiqeh Complex Definition: Terrorism: an assault committed by individuals or groups or countries on the human being (his religion, blood, mind, money and honor). It includes types of threat, harm and killing under no right. This includes rubbery, acts of threatening and violence that implement individual and collective crime project to horrify people or threaten their lives or security or expose their lives to danger. Some of their types are causing damage to the environment, facilities, private & public properties and expose the national resources or the nature to danger. All this are types of corruption on the earth and forbidden by Allah.
Source: Thesis of Doctorate, by Researcher : Adel Abdullah Al-Abed Al-Jabbar, Terrorism In Islam
Poarta Cunoasterii Islam Mai bine ai traduce ce a spus Profetul nostru sawas despre lupta in islam decat ce a zis Osama. V-ar ajuta sa va limpeziti mintile si sufletele. Asa aduceti numai fitna si crima in ummah.
Marcris Mariah Stuparu ce balamuc din cauza lui bin laden! din cauza astuia multa lume nevinovata a murit si alti nevinovati pling! dementul asta! ce bine ca amurit! si ma bucur din inima, din inima ma bucur. dar din pacate cu el nu a murit al quaeda, sper sa dispara cuibuilk asta de vipere cat m, ai repede…….
Poarta Cunoasterii Islam Ce fel de islam practica Osama daca si-a impins sotia in fata gloantelor ca sa se apare dupa ea??? Ce gest miselesc si las este acesta?
Marcris Mariah Stuparu eu zic ca, mai bine sa ne indreptam atentia spre lucruri mai bune, decat sa ne certam din cauza asta! si chiar cine a fost usama bin laden? un psicopat care in numele islamului a adus numai rau si a patat islamul……
Marcris Mariah Stuparu auzi la el? pune sotia inaintea gloantelor ca sa se apere!frati si surori, bin laden era. nu mai este!
Lavinia Maria Kandilci Vreau sa stiu si eu sursa prin care se afirma sau poza. Nu vorbiti la adresa unor oameni pe care ii cunosteti numai de pe sticala massmedia. care e o mare minciuna.
Raspuns Islamului Si daci iti vom oferi sursa, o vei descalifica imediat ca nedemna de luat in considerare. Ce zici, Abdulah Gul, presedintele tarii in care lucuesti acum, este o persoana demna de luat in considerare? Daca nu este, te rog sa ecsplici de ce. Uite ce ne spune Gul: ‘“I welcomed [bin Laden’s] death with great satisfaction,” President Abdullah Gül told journalists in Ankara’
Lavinia Maria Kandilci Vreau sa stiu si eu sursa prin care se afirma sau poza. Nu vorbiti la adresa unor oameni pe care ii cunosteti numai de pe sticala massmedia. care e o mare minciuna.
Lavinia Maria Kandilci Ca orice politician stie sa-si joace cartea bine. Insa nu ma afirm deoarece nu am auzit nimic din gura lui live la televizor pe tema asta.
Andrei Crișan
Nu mă pot abține, însă vreau să te întreb Lavinia, tu l-ai cunoscut personal de le zici fraților de mai sus să nu vorbească de cineva pe care nu-l cunosc personal…Sau pe politicienii americani pe care îi critici, îi cunoști personal?
@Bustiuc Maer Constantin, ei bine nu lua tu doar ce-ți convine din Coran. Cât despre a stabilii cine e kufar și cine nu, mai bine te-ai abține că nu ești în măsură.
…păcat că pătați imaginea unei religii a păcii, păcat…
Delia Stanescu Allahu akbar ai dreptate dau verdicte de parca ar fi judecatori
Poarta Cunoasterii Islam E foarte interesant cum, cu exceptia Laviniei, toti cei care au dat like la transformarea in erou a unui criminal sunt wahhabiti si ii numesc pe shia kafir, asa cum am avut onoarea de a descoperi la postarile noastre. Timpul arata cine sunt cu adevarat dusmanii musulmanilor, cine ne invrajbeste si pentru cine anume lucreaza. Cum se face ca nici un sunnit nu l-a elogiat pe Osama, dar wahhabitii au plans pentru el?
Lavinia Maria Kandilci
Eu nu sunt nici sunnita si nici shiita si nici wahabita. Alahmdullilah Rabbim Al Emin sunt Muslima. Cartea mea de de baza si ghidare e Koranul si Sunna. Sa ne uitam in istorie si sa ne amintim cine ne-a divizat in aceste categorii? Englezii! Cine a divizat si a acceptat ca Israil sa fie stat pe pamanturile palestiniene? Englezii ajutati de ceilalti. Noi nu am facut altceva decat sa acceptam si sa stam sa ne batem intrenoi cum facem si acum decat sa incercam sa vedem adevaratii dusmani. Allahu Alem.
Poarta Cunoasterii Islam
E frumos si adevarat sa ne definim mai intai ca musulmani. Insa aceasta nu inseamna ca toate problemele dintre noi sunt create de nemusulmani, desi e foarte adevarat ca ei le speculeaza si le intretin. Primul nostru dusman suntem noi insine, cu ura si ignoranta noastra. Daca noi am fi fost altfel, ei nu ne-ar fi putut manipula. Ce a facut Osama nu e nici jihad, nici nu reprezinta rezolvarea unei situatii ci extinderea ei la multi alti oameni nevinovati. Iar pentru ca nu a luptat conform regulilor lui Allah nu a avut si nici nu va avea vreodata succes.
Poarta Cunoasterii Islam A-l declara martir e un lucru iresponsabil si prin aceasta santificam criminalii. Cum sa ne ajute Allah cand vorbim in numele Lui pentru a acoperi ororile musulmanilor cu haina sfinteniei? Daca noi nu vom fi corecti, nici dreptate nu ni se va face.
Lavinia Maria Kandilci Da din perspectiva mea e martir. Nimeni nu ma poate schimba oricat ati incerca. El e singurul care a incercat sa faca ceva advarat pentru Ummah si nu s-a aliat sau s-a supus Kafirilor.
Poarta Cunoasterii Islam CE a facut pentru ummah? A ucis oameni nevinovati, inclusiv musulmani si a declansat ura si teama fata de islam. Ce a castigat prin aceasta si cate nu au pierdut musulmanii din cauza lui? Cred ca ne lipseste mintea si discernamantul si inima curata de a urma si a vedea care sunt invataturile lui Allah.
Poarta Cunoasterii Islam
centrul de presă Atlasinfo, aduce la cunoștință că ieri 2 mai 2011 Adunarea Musulmanilor Francezi a eliberat o declarație ca răspuns la vestea uciderii lui Osama Bin Laden.
Cităm din această declarație: ”Osama Bin Laden este liderul unei organizații teroriste și răspunzător pentru moartea a mii de musulmani și nemusulmani din toată lumea. Moartea lui trezește sentimente în miile de familii care sunt în doliu din cauza lui, familii care au cazut victimă acțiunilor teroriste ale grupului Al Qaida.”
Declarația subliniază că Islamul este o religie a păcii și a învățăturii: ”Viața oamenilor este sfântă în Coran. Principiile islamice sunt în contradicție totală cu activitățile teroriste.”
Mohammad Musavi a declarat: ”Media occidentală folosește cuvântul islamist ca sinonim al teroristului, ceea ce este greșit. Sperăm ca această greșeală să fie corectată, cacă milioane de musulmani se opun teroriștilor, sunt victime ale Al Qaida și sunt supărați de folosirea acestui sens al cuvântului. În lupta cu terorismul nu trebuie să existe pauze, această luptă trebuie dusă în învățământ, în media și în combaterea discriminării.”
Poarta Cunoasterii Islam Sora, esti libera sa crezi ce doresti, dar musulmanii au datoria de a te combate pentru a nu se crea impresia ca noi toti sustinem acest punct de vedere. Ma bucur ca nu ai sters postarile noastre, asa nemusulmanii vor vedea ca esti o exceptie si nu ne vor judeca dupa credintele tale. Ma rog pentru calauzirea si luminarea ta.
Delia Stanescu - Allahu akbar
Delia Stanescu sora Lavinia mi se pare ca ti-ai stricat imaginea te stimam dar imi pare rau
Lavinia Maria Kandilci Imaginea mea numai Allah poate sa mi-o strice si nu altcineva. Cum am mai spus [e mine de Allah imi e frica si ceea ce cred numai lui ii dau socoteala InsaAllah. Sunteti libere sa credeti insaLAlah despre mine ce doriti. Eu nu imi neg niciodata freatii si surorile in islam. Suntem oameni si gresim cu totii Alhamdullilah.
Delia Stanescu - Allahu akbar
Poarta Cunoasterii Islam Nu te negam, esti musulmana, dar in acest punct consideram ca gresesti si e o greseala periculoasa care trebuie combatuta public. Tocmai pentru ca tinem la tine incercam sa iti aratam ca gresesti. Allah nu iti va trimite tie o revelatie ca sa intelegi ca aperi lucruri neislamice, dar daca citesti ce spune Coranul si Profetul sawas ai o sansa.
Isac Alak Alina
Ca si Delia, sunt foarte dezamagita si socata de opinia Laviniei. Din pacate, opinia ei m-a facut sa nu mai am incredere in IHH si ceea ce se face pentru Palestina, desi s-ar putea si sper inca sa gresesc si opiniile Laviniei sa NU reprezinte opiniile acestei fundatii, insa asocierea a fost facuta. Inainte credeam ca Hamasul este o miscare de rezistenta necesara, cu toate greselile lor din perspectiva islamica; erau singurii care luptau pentru neocuparea totala a Gazei, desi metodele lor lasau de dorit. Daca insa Lavinia, Hamasul depling moartea lui Osama aceasta inseamna implicit o adeziune la doctrina sa deformata si radicala, neislamica si atunci nu pot decit sa ma disociez de toti. Daca Lavinia e rezultatul indoctrinarii de catre aceste fundatii sau acesti indivizi, atunci si ei si-au pierdut orice credibilitate odata cu ea. Imi pare rau pentru oamenii obisnuiti din Gaza, victime absolute, dar nici Hamasul, nici Fatah nu vor putea solutiona situatia daca nu respecta principiile islamice, deci e dezastru…
Lavinia Maria Kandilci Opiniile mele imi apartin personal Nu are nimic in comun cu nimic.
—-
Daca ai avut rabdare sa citesti tot articolul, te rugam sa ne spui parerea ta. Scrie un comentariu despre Lavinia si Osama bin Laden.

May 6th, 2011 at 2:55 pm
Lavinia Maria Kandilici este o coada de topor…si ca toate cozile de topor cauta victime care sa faca treaba in locul lor…marii hamasnici,luptatorii pentru free palestina, isi tin copii la colegii la Londra, nu sacrifica nici unul din ei pentru “cauza” in schimb le sacrifica copilaria tinerilor palestinieni indoctrinati si indobitociti cu teoria “moarte sionistilor”,moarte Kufarilor”,”moarte ghiaurilor”-acum mai nou. Eu nu am auzit in toata lumea atatea strigate la moarte si atat de repede sa se recurga la amenintari cu moartea ca in islam… dar lumea este greoaie,inerta,slaba,lasa si va primi ce merita. Lavinia este exemplul clasic al unui fenomen de ura si rasism pe baze religioase cu radacini solide in cartea sfanta a lor, cu predici pe youtube si cu grafica de acelasi calibru sub-uman. Este produsul organizatiilor islamiste umaniste de tip IHH, care doresc numai provocare destabilizare si distrugere. Din aceeasi pepiniera a iesit si Ben Laden…moartea lui ma lasa rece…a murit un terorist, dar nu fenomenul…
Multe Lavinii trebuie sa moara pentru a avea o lume in care sa putem respira aer curat si a ne bucura de viata si de e frumos in ea.
May 7th, 2011 at 11:23 am
eu pe femeia asta o si vad pe vasul acela catre Gaza, Mavi Marmara un fel de Leonardo di Caprio cu hijab, legat de stindard, cu bratele larg desfacute si invocand divinitatea sau cu explozibil legat pe sub abbaya. Dupa ceea ce comenteaza, ar fi in stare sa detoneze o bomba, ca doar ea lupta!
November 13th, 2011 at 9:03 pm
Ne suparam degeaba. Aceasta Lavinia intareste ideea ca, oricat ar fi de rau, un “lider” tot are fani. Credeti ca e singura in lume care il vede astfel?
December 24th, 2011 at 4:43 pm
Sa o luam cu pasi mici..cum a ajuns acest Osama bin Laden inamicul americanilor(banuiesc ca n-a luat de la ei un ou sau le-a dat in cap cand erau in mare extaz),datorita petrolului s-a ajuns ca musulmanii sa fie considerati “ciuma societatii”.Intrab…e cineva constient de faptul ca “buricii pamantului”(cum se cred ei)pot sa se ia de oricine fara sa fie trasi la raspundere de nimeni,prostimea crede ca ce fac astia o fac de binele lumii(adevarul sa afla intr-o prapastie deoarece…isi permit sa batjocoreasca pe toti,iar cand li se raspunde cu aceeasi moneda mai atrag de partea lor: tradatori,oameni fara caracter,pe scurt sclavi;ii inverta dintr-o parte in alta ca ajung sa-si piarda si pe acel gram de minte);daca ar fi dupa mine,i-as spanzura pe toti de limba ca sa nu mai comanda nimanui.Cei care erau sau sunt implicati in acel “joc”(de pe urma caruia stapanii lor si-au umplut buzunarele,iar mariotele s-au ales cu un os ros).Iar ca sa vorbim despre o convertire la o “statuie”(asa le numesc)fiecare are dreptul de a crede in ceva:fie un lucru marunt sau ca sa duca o viata tihnita cand va trece dincolo,nimeni nu-i poate lua.Asa cum multi alearga dupa miere si nimeresc intr-o groapa de rahat,altii sa fie in fruntea unei natiuni ca sa o inrobeasca traind cu gandul ca nu strans inca destul.DAR,le va veni randul lor sa dea socoteala cand vor ajunge la Judecata in piele goala nemaiputand sa mituiasca pe nimeni(unde ii va lua in primire ca sa-i “invete” tainele faptelor comise in viata anterioara…va fi mult prea tarziu),in focul arzand numai ca nu se va stinge niciodata;nu o sa aiba la indemana un ajutor dupa care vor striga cu gura mare.Nu-i asa ca vor trai ca intr-un “paradis”cum isi doresc multi de pe acuma!